HOCHTIEF
Volné pracovní pozice na Slovensku

Pošlete nám svůj životopis:


  • HOCHTIEF CZ a.s.
  • Plzeňská 16/3217
  • 150 00 Praha 5
  • T: +420 257 406 000
  • F: +420 257 406 008
  • Mapa

Stavební společnost HOCHTIEF CZ dlouhodobě patří ke špičce v oboru. V České republice zaměstnáváme více než 1 000 pracovníků, kteří realizují stavby ve všech významných segmentech stavebního trhu. Důsledně ctíme etické principy. Ve vztahu k zaměstnancům usilujeme o otevřenou firemní kulturu, přátelské vztahy a aktivní firemní život. Své lidi podporujeme v osobním i profesním růstu.

TECHNICKÝ MANAŽER / FACILITY MANAŽER / SPRÁVA AB

SPRÁVA A FACILITY MANAGEMENT VÝZNAMNÉHO ADMINISTRATIVNÍHO OBJEKTU V CENTRU PRAHY

Pro divizi Stavební služby hledáme kolegyni/kolegu, která/ý bude schopná/ý každý den řešit technické záležitosti spojené s provozem administrativního objektu, komunikovat se zákazníkem, našimi techniky a subdodavateli. Hledáme člověka, který je flexibilní, chce se dál rozvíjet , učit nové věci a čelit profesním výzvám.

Co Vás v naší společnosti čeká?

  • Zajišťování bezproblémového technického Facility Managementu významného administrativního objektu v Praze
  • Řízení týmu údržbářů, subdodavatelů servisů, revizí a TFM služeb
  • Řešení klíčových otázek souvisejících s provozem (pracovní podmínky, obnova a zlepšování stavu technického vybavení, hledání dalších zlepšení nastavení a využívání techniky)
  • Sestavení a kontrola rozpočtu a jeho čerpání (správa a schvalování objednávek, koordinace externích dodavatelů, zaměstnanců, schvalování faktur)
  • Příprava pravidelných měsíčních reportů pro klienta (cenové nabídky na služby a materiál, návrhy do rozpočtu CAPEX a OPEX)

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Vynikající dostupnost pracoviště širším centru Prahy
  • Vstřícný přístup a dobré pracovní podmínky
  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
  • Zodpovědnou práci, která má smysl a výsledky
  • Možnost vzdělávání a odborný růst
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů

Jak si představujeme novou posilu?

  • Měl/a byste mít SŠ vzdělání zaměřené na elektrotechniku, strojírenství nebo stavební TZB
  • Měl/a byste mít znalostmi v oblasti TZB a elektrotechniky
  • Měl/a byste mít praxi v oboru Facility Management na stejné pozici alespoň 2 roky
  • Měl/a byste umět anglicky na úrovni B1 (středně pokročilý)
  • Měl/a byste umět pracovat s programy MS Office (Word, Excel, Outlook), BMS (Building Management System)
  • Měl/a byste mít řidičský průkaz skupiny B

Kdy se můžete stát součástí naší společnosti?

  • termín nástupu je na naší dohodě (možný ihned)

V případě zájmu o nabízenou pozici nám zašlete motivační dopis a profesní životopis s fotografií prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". V případě, že postoupíte do užšího kola výběrového řízení, vás budeme během dvou týdnů kontaktovat. Motivované kandidáty rádi přivítáme na osobním pohovoru.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

HOCHTIEF CZ a. s.

Kontakt

HOCHTIEF CZ a. s.
Kateřina Kopecká